På middag

Ledsen för dålig uppdatering. Hoppas det blir mer idag!

Jag var på middag hos några kompisar igår, vi kom hem någon gång efter 11 och jag var helt slut. Jag var övertrött så jag skrattade åt vad man än sa. Det var kul hahaha! Jag och Malin satt och pratade om Twilight och Taylor Lautner/Jacob ungerfär i 20 minuter, det var roligt!

Nu ska jag klä på mig och borsta tänderna. Sedan ska jag ringa Erika och fråga om hon skulle med på dansen eller inte.

Blir en bild på snyggingen istället för på mig:


Kommentarer

Innan du Kommenterar så kom ihåg att kränkande eller elaka kommentarer tar borts och vi ser alltid din IP-adress. Vi älskar tävlingar så kommentera gärna om nån tävling. Inge reklam eller spam, tack! Kommentera inlägget här:

Har du ett namn kanske?
Är du stammis?

E-postadress: (Visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Nu har du kommit till sista uppgiften, att skriva din kommentar!

Trackback
RSS 2.0